luni, 25 mai 2009

Fantezii...





Buonasera,bonjour,gutten Tag...sau cum vreti voi.Depinde in ce moment al zilei va aflati...Dar cum eu sunt fata politicoasa [!!!!] le spun pe toate ca sa fiu sigura ;)


Stiti cat de mult tin la cultura generala a cititorilor mei,asa incat stiti ca nu va pot lasa neinformati cu privire la ultimele mele experiente,descoperiri sau cauze de nervi.Ei bine,nici de data asta nu pot sa ma abtin si vreau sa va aduc la cunostiinta (daca nu stiati deja :D)un site pe nume http://www.fantezii.com/.




Desigur,veti crede ca nu fac altceva decat sa fac laba la monitor cu balele curgand si citind diverse chestii erotice.Ei bine (spre norocul meu si sanatatea mea psihica) va inselati!Site-ul,desi pare usor deplasat si ...nu foarte ortodox...este foarte foarte amuzant! ;) Desigur,sunt si unele "fantezii" care sunt pe bune,numai ca eu ma plictisesc cand le accesez.In schimb,pe langa persoane in toata firea care nu au ce face decat sa frece tastatura,mai sunt si simpaticele persoane in toata firea care povestesc intamplari haioase.De natura sexuala,ce e drept,dar foarte haioase :D


Site-ul este impartit in categorii de fantezii cu nume care de care mai ciudate.Totusi,la prima categorie se afla "Fanteziile amuzante",cele de care va povesteam.Va sfatuiesc sa le cititi direct pe cele de 10 stele.Nu de alta,dar mi-a placut simtul critic al cititorilor,care au apreciat corect "valoarea fanteziei respective" (zici ca sunt Gutza la faza cu valorea :),ceea ce inseamna ca numarul stelutelor este direct proportional cu cat de mult veti rade,constituind un adevarat ghid in imensitatea site-ului.


Un exemplu foarte dragut este descrierea unei covnersatii telefonice dintre un nene foarte istet si o tanti,care il cam place,desi el este insurat.Si cum tipa dadea inainte cu "facutul de ochi dulci",respectivul a inceput sa se joace cu ea...Ii spunea ca chiar in acel moment face sex cu 2 tipe,reusind sa o faca foarte gelaosa si curioasa,cand el de fapt se masturba.Nu pot da foarte multe detalii,fiindca as strica farmecul fanteziei si tot efortul depus de saracul om... :))


Paranteza:Nu mai stiu unde era,dar o veti gasi cu siguranta la "Fantezii Amuzante"...si daca o gasiti,dat-mi si mie un mail cu titlul ei,ok?... :D


Si...ca sa finalizez psotarea...mesajul de intrare in site este un citat...Fie "Ai grija ce iti doresti...ti se paote intampla!",fie "Nimic din ceea ce este omenesc nu este rusinos"...Mai e ceva de spus? :))


So...nu pot sa va urez toate cele bune si sa va urez "spor la fantezat",my dear dears! >:D<

Niciun comentariu: