sâmbătă, 14 martie 2009

Flori de gand...in stilul meu :D

Despre dragoste,sex,casatorie,barbati si femei

"A trecut atat de mult timp de cand nu am mai facut sex,incat am si uitat cine pe cine leaga."Joan Rivers

"Lumea e plina de oameni gata sa creada ce e mai rau cand vad un barbat iesind pe furis din dormiturul altcuvia in toiul noptii."Will Cuppy

"E bine sa compui scrisori de dragoste.Exista lucruri pe care nu-ti vine sa i le ceri amantei prin viu grai-de pilda,banii."Henri de Regnier

"Daca n-ar fi hotii de buzunare si perchezitiile din aeroporturi,n-as avea niciun fel de viata sexuala"Rodney Dangerfield

"O doamna este o femeie care nu-si arata niciodata desuurile fara un scop precis."Lilian Day

"Sunt un amant atat de bun fiindca exersez foarte mult de unul singur."Woody Allen

"Pasarea iubirii e 100% credincioasa masculului,atata timp cat sunt inchisi in aceeasi cusca."Will Cuppy

"Nu exista nimic mai frumos pe lume decat devotamentul unei femei amritate.E un lucru despre care barbatii insurati nu au nici cea mai mcia idee."Oscar Wilde

"Femeile sunt ca elefantii-tuturor le place sa se uite la ele,dar nmimeni nu vrea asa ceva acasa."W.C. Fields

"Daruieste-mi,o,Doamne,castitatea,dar nut e grabi!"Sf. Augsutin

"Ce mult mi-as dori ca Adam sa fi murit fara nicio coasta lipsa." Dion Boucicault

"Am avut ghinion cu ambele sotii.Prima m-a parasit,a doua nu."Patrick Murray

"Nevasta-mea si cu mine ne-am gandit o vreme daca e preferabil sa ne luam concediu sau sa divortam.Am ajuns la concluzia ca vacanta inBermude se termina in 2 saptamani,pe cand divortul iti ramane pe viata."Woody Allen

"Dragostea e o nebunie temporara,vindecabila prin casatorie."Ambrose Bierce

"Iubirea este falsa iluzie ca femile difera intre ele."H.L.Mencken

"Dragostea e raspunsul-dar cat timp astepti acest raspund,sexul pune niste intrebari foarte buna."Woody Allen

"Mi-am vandut memoriile despre viata sexuala unui editor.Cred ca o sa le transforme intr-un joc pentru copii."Woody Allen

"Sotia mea Mary si cu mine suntem casatoriti de patruzeci si sapte de ani si nu ne-am certat niciodata atat de urat incat sa ne gandim la divort;la crima da,dar nu la divort."Jack Benny

"Dragostea e doar o smecherie de prost gust careia i-am cazut victima ca sa asiguram perpetuarea speciei."Somerset Maugham

"Azi noapte mi s-a intamplat un lucru oribil-nimic."Phyllis Diller

"Nimfomana este o tipa la fel de obsedata de sex ca un barbat obisnuit." Mignon Mclaughlin

"N-am inteles niciodata ce a gasit la ea pana cand am vazut-o rontaind un cocean de porumb la The Caprice."Coral Browne

"Nu e bine pentru un barbat sa fie singur.Dar,Dumnezeule,ce usurare!"John Barrymore

"Exista o sumedenie de dispozitive mecanice care maresc excitatia sexuala,mai ales la femei.Cel mai important este Mercedes-Benz-ul 380SL decapotabil."P.L. O`Rourke

"Pe cuvant daca intleg de ce insista oamenii ca mariajul e un lucru compromis.Ale mele au mers bine toate cinci."Peter de Vries

"Am ajuns la acea perioada a vietii cand daca o data imi spune "nu",ii sunt profund recunoscator."Woody Allen

"Dragostea e o chestiune de chimie-sexul,in schimb,se reduce la fizica."G.M.Mark

"Insoara-te negresit;daca dai peste o sotie buna,o sa fii fericit;daca nu,o sa devii filozof."Socrate

"Misoginul este barbatul care le uraste pe femei la fel de mult cum se urasc intre ele."H.L. Mencken

"Homosexualitatea este incercarea Naturii de a se debarasa de fatalai sterilizandu-i."F.Scott Fitzgerald

"Nu stiu nimic despre sex fiindca am fost maritata mereu."Zsa Zsa Gabor

"Parintii mei au avut o singura cearta in patruzeci si cinci de ani.Ce-i drept,a durat patruzeci si trei."Cathy Ladman

"Cel mai greu an al unei casatorii este cel in care te aflii."Franklin Pierce Jones

"Arabii si camilele sunt nedespartiti.S-a spus ca un arab prefera sa renunte la o sotie decat la o camila.Eu,unul,nu am camila,dar cred ca este o idee grozava."Groucho Marx

"Era o lume a barbatilor-iar pe urma a aparut Eva."Richard Armour

Niciun comentariu: