duminică, 7 septembrie 2008

Ce vezi la TV....



De ceva timp urla pa piste tot numa stiri despre emooisti "emooistii se sinucid" "emooistii se inmultesc din ce in ce mai mult si mai repede,ca iepurii" "emooistii fac pe ei" "un emooist a fost prins incercand sa fure o acadea unui copchil".Ce atata tura-vura pe seama lor??Nici despre moartea lu Pavarotii nu s-a facut atata caz!!
De cand au devenit astia asa de importanti,mah?!Si avand in vedere varsta lor,sunt doar niste mucosi in care fierb chimicalele si au de ales intre: 1.sa se dea cu capul de pereti (cea mai convenabila varianta) sau 2.sa lanseze un nou trend de oropsiti de soarta.Evident ca nu puteau sa aleaga varianta cea mai convenabila si au ales-o pe aia care sa sacaie la cap oamenii (cat de cat) intregi.
Si pana la urma,asta se trece cu vederea,le dau mamele si tatii lor (daca nu cumva sunt nascuti din flori...ca niste sensibili emotivi ce sunt...) cateva palme si se potolesc.Dar nu....au inceput sa fie chemati la TV niste reprezentanti ai acestui cult,ca sa deschida ochii telespectatorilor si sa ii convinga ca ei nu sunt ceea ce par (niste capa capa T cu ochi) ,ci sunt adevarati trimisi ai Adevarului Suprem (ce coincidenta...ca Gigi Becali).Adica e de vina si televiziunea pentru cresterea asta.In loc sa ii lase in plata Domnului,incearca sa "socializeze" cu ei...Mdea...
Dar,daca tot vine vorba de socializat si ajutat,pot eu sa ii ajut!Ii ajut eu!...Ii imping nitel in fata trenului,sa fie siguri ca se taie bine!...
Si pune doamna Esca o intrebare "Da` voi cum va simtiti cand stiti ca lumea nu va acepta si sunteti complet izolati?Nu simtiti nevoia sa fie cineva langa voi?"...Imi venea sa sun in emisie sa o poftesc foarte frumos sa ii adopte dumneaei,sa ii ia acasa la ea,sa se pupe cu ei,sa ii creasca...:
Pana acum cateva seri nu ma interesa ce faceau emooitii,dar in momentul in care anuleaza filmul meu preferat ca sa vorbeasca cu emooitii,declar razboi!!Si in momentul in care anuleaza prin reviste pagini intregi de muzica buna si postere cu artisti buni ca sa scrie despre emo,deja imi vine sa lansez bomba nucleara doar ca sa ii starpesc pe aia...
Aaaa...si dupa ce isi muta propriul fund de buna-voie pe la tot felul de campanii de genu asta,ii auzi "vai,dar lasati-ne sa murim in pace!!" da cine va opreste,nene!?!?Eu,dupa cum am zis,va si ajut daca vreti!...Si daca nu vreti,eu tot va ajut :D
Pana la urma....ce pot sa zic...vine sfarsitu lumii,nene....
Urmatoarea postare va fi despre: Nightwish si Tarja Turunen.Pana atunci,numai bine \m/

2 comentarii:

Deea spunea...

ce tare :x

Secret life spunea...

foarte tare fatha!!!!
jos cu emoistii fathaaa!
eu i-as gaza k hitler si porma mi-as face lustra din craniile lor:P:P